1. Definice pojmů

Prodávající – NATURE SUISSE & CO Sp. z o.o. se sídlem ve Varšavě, UL. Łucka 20/1102, 00-845 Varšava, DIČ: 5273143646, KRS: 0001140344. Výhradním vlastníkem značky Yerbador Organic je společnost OROTAL Commodities Trading SA se sídlem v Ženevě, Švýcarsko, Avenue de Champel 29, 1206, UID: CHE-264.449.639, CH-ID: CH66013240207, EHRA-ID: 1435213. Kontaktní údaje: e-mail: [email protected], [email protected], tel: +41 22 501 77 33 / tel: +48 732 739 865

Web yerbador.cz – internetová stránka dostupná na adrese www.yerbador.cz

Yerbador.cz – internetový obchod provozovaný Prodávajícím, tj. společností OROTAL Commodities Trading SA, prostřednictvím stránky yerbador.cz

Obchodní podmínky – tyto podmínky stanovující pravidla a podmínky nákupu na stránce yerbador.cz

Podmínky užívání webu – „Podmínky užívání stránky yerbador.cz a mobilní aplikace“ dostupné zde, upravující pravidla používání webu yerbador.cz

Dodací podmínky Yerbador – „Dodací podmínky Yerbador Mate“ dostupné zde

Zákazník – každá osoba, která nakupuje produkty v obchodě yerbador.cz

Spotřebitel – fyzická osoba, která nakupuje zboží od Prodávajícího pro účely, které nesouvisejí přímo s její podnikatelskou nebo profesní činností

Podnikatel s právy spotřebitele – fyzická osoba, která nakupuje zboží od Prodávajícího v rámci kupní smlouvy přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro ni nemá profesní charakter.


Nákupy na yerbador.cz

2.1. Činnost

Yerbador.cz nabízí prodej vysoce kvalitní Yerba Maté značky Yerbador spolu s originálními kalíšky a bombillami prostřednictvím internetu. Objednávky lze zadávat pouze prostřednictvím webových stránek yerbador.cz, telefonicky nebo e-mailem.

2.2. Oblast působnosti

Služby nabízené prostřednictvím yerbador.cz jsou dostupné na území Evropské unie. Možnost realizace objednávky závisí na zadaném místě doručení.

2.3. Kupující

Nabídku yerbador.cz mohou využívat fyzické osoby, právnické osoby a jiné organizace, které mají právní způsobilost.
Pro využití nabídky na stránkách yerbador.cz je třeba zadat údaje zákazníka v souladu s „Podmínkami užívání webu“.

2.4. Informace o produktech

2.4.1. Informace o produktech dostupných na stránkách yerbador.cz – jako je popis, složení, výživové údaje, hmotnost balení, datum minimální trvanlivosti atd. – pocházejí od výrobce. Yerbador.cz se snaží, aby byly tyto informace správné a aktuální. Před použitím produktu je zákazník povinen seznámit se s informacemi uvedenými výrobcem na obalu.

2.6. Ceny zboží

Ceny zboží a náklady na dopravu uvedené na stránkách yerbador.cz jsou netto ceny vyjádřené v místní měně. Produkty Yerbador jsou nabízeny švýcarským subjektem v rámci švýcarské jurisdikce. Každý zákazník by si měl ověřit místní daňové předpisy a případné povinnosti včetně sazby DPH ve své zemi.

2.7. Slevy, akce, vouchery

2.7.1 Sleva udělená na základě voucheru vystaveného společností yerbador.cz nelze kombinovat s jinými slevovými programy ani propagačními akcemi.

2.7.2 Speciální slevy nelze kombinovat s jinými slevovými programy nebo akcemi.

2.7.3 Z důvodu matematických rozdílů při přepočtu slev ze základních a konečných cen se skutečně uplatněná sleva může lišit od přidělené hodnoty maximálně o 0,3 % (tři desetiny procenta).

2.7.4 Yerbador.cz si vyhrazuje právo zavést programy, které zákazníkům nabídnou dodatečné výhody. Podmínky účasti v těchto programech budou stanoveny v samostatných pravidlech.

2.7.5 Zákazníkům, kteří s tím souhlasili, může yerbador.cz nabídnout propagační akce nebo přiložit k objednávce vzorky zboží.


2.8. Objednávka

Objednávka je chápána jako souhlas zákazníka s nabídkou yerbador.cz prostřednictvím mechanismů internetového obchodu yerbador.cz, po potvrzení výběru produktů, formy platby a času doručení – dle bodu 3.1.


2.9. Kupní smlouva a platná cena

Kupní smlouvy jsou uzavírány v rámci organizovaného systému uzavírání smluv na dálku prostřednictvím nákupního systému yerbador.cz. Yerbador.cz zasílá zákazníkovi číslo objednávky na uvedenou e-mailovou adresu.


2.10. Doručení, náklady na doručení, náklady na balení

2.10.1 Náklady na doručení a balení jsou uvedeny během procesu objednávky.

Doručení může být realizováno kurýrní společností INPOST / DPD / Česká pošta, jednající na základě zadání společnosti yerbador.cz (YERBADOR ORGANIC Sp. z o.o.), nebo formou zásilkovny, dopisu či osobního odběru v odběrných místech – v závislosti na zvoleném způsobu a místě doručení.

2.10.2 Veškeré aktuální informace o nákladech na doručení a dostupných oblastech doručení jsou uvedeny v příslušné sekci webu yerbador.cz.

2.10.3 Množstevní omezení
Yerbador.cz si vyhrazuje právo zavést množstevní omezení při nákupu některých produktů nebo podmínit jejich dostupnost hodnotou objednávky zákazníka. O případných omezeních bude zákazník informován během zadávání objednávky.

3. Objednávka zákazníka

3.1. Zadání a potvrzení objednávky

Objednávka se zadává výběrem produktů nabízených k prodeji na stránkách yerbador.cz. Přidání produktů do virtuálního košíku se provádí kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“.

3.2. Přijetí objednávky

Přijetí objednávky zákazníka bude potvrzeno elektronicky, tedy e-mailem zaslaným na adresu uvedenou zákazníkem při registraci účtu. Potvrzení objednávky bude obsahovat mimo jiné: číslo objednávky, termín a adresu doručení, hodnotu objednávky.

Zpracování objednávky může být v odůvodněných případech (například v případě vysoké hodnoty objednávky, pokud objednávka zahrnuje velké množství určitého produktu, které se výrazně liší od běžných objednávek, nebo při podezření na poskytnutí nepravdivých údajů) podmíněno telefonickým ověřením objednávky ze strany zákazníka.

3.3. Možnost úpravy objednávky

Vzhledem k tomu, že všechny objednávky zadané zákazníky jsou zpracovávány systémem yerbador.cz v určených časových intervalech, může zákazník mít možnost provést změny ve své objednávce. Podrobné informace o možnostech úpravy objednávky (včetně lhůty pro provedení změn) budou uvedeny v potvrzení objednávky zaslaném zákazníkovi podle bodu 3.2 těchto podmínek.

3.4. Možnost zrušení objednávky

Z téhož důvodu, tedy že objednávky jsou zpracovávány systémem yerbador.cz ve stanovených časech, může mít zákazník možnost zrušit svou objednávku. Podrobné informace o případném zrušení objednávky (včetně časového rámce, do kdy lze zrušení provést) budou uvedeny v potvrzení objednávky zaslaném zákazníkovi podle bodu 3.2 těchto podmínek.

.

3.5. Právo na odstoupení od smlouvy

3.5.1 Spotřebitel bere na vědomí, že má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu, a to prostřednictvím oznámení doručeného prodávajícímu do 14 dnů ode dne převzetí zboží.

3.5.2 Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje na případy:

  • zboží dodaného v zapečetěném obalu, které nelze po otevření z hygienických nebo zdravotních důvodů vrátit, pokud byl obal po doručení otevřen.

3.5.3 V případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit zboží v nezměněném stavu, zejména jej nepoužívat jinak, než je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. V opačném případě odpovídá za snížení hodnoty vráceného zboží. Zboží musí být vráceno bez zbytečného odkladu na adresu určenou prodávajícím pro vrácení zboží, nejpozději do 14 dnů od odeslání oznámení o odstoupení. Pro dodržení lhůty postačí odeslání zboží před jejím uplynutím.

3.5.4 Spotřebitel hradí pouze přímé náklady na vrácení zboží, zejména náklady na zaslání zpět na adresu:
Jagiellońska 82D, 03-301, Varšava

3.5.5 Prodávající vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy, spotřebiteli všechny platby přijaté za vrácené zboží, včetně nákladů na doručení, odpovídajících nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení.

3.5.6 Prodávající si vyhrazuje právo pozdržet vrácení platby do doby, než obdrží vrácené zboží, nebo doklad o jeho odeslání – podle toho, co nastane dříve.

3.5.7 Právo na odstoupení od smlouvy nijak neomezuje ostatní práva spotřebitele spojená s odpovědností prodávajícího za nesoulad zboží se smlouvou.

3.5.8 Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zákazníky, kteří smlouvu uzavřeli v rámci své podnikatelské činnosti (jako podnikatelé).

3.5.9a Ustanovení tohoto odstavce týkající se spotřebitele se obdobně vztahují i na podnikatele jednající jako spotřebitelé.

3.5.10 Do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátí prodávající zákazníkovi veškeré platby, včetně nákladů na doručení zboží odpovídajících nejlevnějšímu běžnému způsobu doručení nabízenému prodávajícím.

3.6. Termín doručení

3.6.1 Termín doručení závisí na preferencích zákazníka a na zvoleném místě doručení.

3.6.2 Dostupné termíny doručení pro danou objednávku jsou uvedeny v průběhu potvrzení objednávky.

3.6.3 Podrobné informace o termínech doručení jsou uvedeny ve vyhrazené sekci na webových stránkách obchodu.


3.7. Svátky a nepracovní dny

3.7.1 Prodávající nevyřizuje objednávky ve dnech, které jsou oficiálně uznány jako státní svátky nebo dny pracovního klidu.

3.7.2 Prodávající si vyhrazuje právo určit další dny, kdy bude obchod uzavřen. V těchto dnech nebude možné zvolit termín doručení.


3.8. Místo a termín doručení nákupu

3.8.1 V závislosti na preferencích zákazníka a zvoleném místě doručení bude objednávka doručena na adresu uvedenou zákazníkem:

  • kurýrní službou – nejpozději třetí pracovní den od předání objednávky k realizaci yerbador.cz.
    V případě objednávek uhrazených předem nebo objednávek s platbou na dobírku:

    • do 14:00 – objednávky jsou zabaleny a předány kurýrovi následující pracovní den,

    • po 14:00 – objednávky jsou zabaleny a předány kurýrovi do dvou pracovních dnů.

3.8.2 V případě zpoždění nebo nedoručení objednávky ve zvoleném termínu z důvodů, za které yerbador.cz nenese odpovědnost, bude zákaznický servis kontaktovat zákazníka za účelem domluvení náhradního termínu doručení.


3.9. Odmítnutí realizace objednávky

3.9.1 Yerbador.cz si vyhrazuje právo odmítnout realizaci objednávky v následujících případech:

3.9.1.1 Existují oprávněné pochybnosti o totožnosti zákazníka (zejména v případě podezření, že jedna osoba zadává objednávky z více účtů za účelem obejití množstevních omezení u promo akcí).

3.9.1.2 Objednávku se nepodařilo ověřit, a přitom byla vyhodnocena jako vyžadující potvrzení v souladu s bodem 3.2 těchto podmínek.

3.9.1.3 Zákazník porušuje podmínky těchto obchodních podmínek.

3.9.1.4 Objednávku nelze realizovat z logistických důvodů.

3.9.2.1 Prodávající si vyhrazuje právo omezit množství zboží prodaného jednomu zákazníkovi. Toto omezení se vztahuje na akční produkty označené jako „Nejlevněji na trhu“, „Super cena“ nebo jinými označeními propagujícími slevu. O těchto limitech je zákazník informován během zadávání objednávky.

3.9.2.2 Prodávající si rovněž vyhrazuje právo omezit prodej zákazníkovi na základě aktuální skladové dostupnosti produktů. O těchto omezeních bude zákazník informován během zadávání objednávky.

3.10. Faktura

3.10.1 Prodávající informuje, že fakturu pro plátce DPH může vystavit pouze tehdy, pokud zákazník uvede své identifikační číslo pro DPH (VAT EU) při zadávání objednávky. Pokud číslo nebude uvedeno, nebude možné zpětně vystavit fakturu s číslem DPH (VAT EU) zákazníka.

3.10.2 Faktura pokrývající všechny položky objednávky, stejně jako souhrnné faktury vystavované vybraným firemním zákazníkům na konci účetního období (zahrnující všechny dodávky za toto období) a opravné daňové doklady jsou vystavovány v elektronické podobě a zpřístupňovány na webových stránkách prodávajícího. Informace o dostupnosti faktury nebo opravného daňového dokladu jsou zasílány e-mailem na adresu zákazníka uvedenou při registraci společně s informací o dokončení objednávky.

3.10.3 Zadáním objednávky zákazník výslovně souhlasí s tím, že faktura i případná oprava faktury k dané objednávce budou vystaveny elektronicky, a že informace o jejich dostupnosti budou zaslány e-mailem na adresu uvedenou při registraci spolu s potvrzením o dokončení objednávky.

3.10.4 Faktura a opravná faktura budou zpřístupněny ve formátu PDF. To znamená, že zákazník musí mít odpovídající software pro čtení tohoto typu souboru.

3.10.5 Zákazník tímto uděluje společnosti NATURE SUISSE & CO Sp. z o.o. oprávnění vystavovat faktury bez podpisu příjemce.

3.10.6 V případě zákazníka, který je spotřebitelem, vystaví NATURE SUISSE & CO Sp. z o.o. fakturu v podobě a způsobem uvedeným v bodě 3.10.3 a následujících. Daňový doklad (účtenka) vystavený k nákupu zůstává v držení společnosti Yerbador.

4. Platby

4.1. Způsoby platby

Zákazník provádí platbu za nákupy uskutečněné prostřednictvím yerbador.cz způsobem uvedeným na webových stránkách během procesu potvrzení objednávky. Možné způsoby platby zahrnují:

  • platba kartou při doručení (kurýři DPD jsou vybaveni mobilními platebními terminály)

  • platba online kartou

  • online bankovní převod

4.1.2 Pro nákupy doručované kurýrní službou:

  • platba online kartou

  • online převod (všechny internetové banky)

Yerbador.cz upozorňuje, že v některých případech, v závislosti na specifikaci objednaného zboží, nemusí být všechny způsoby platby dostupné – z důvodu omezení vyplývajících ze smluv s poskytovateli platebních služeb.

V souvislosti s případnými omezeními v době pandemie si vyhrazujeme právo dočasně pozastavit určité kontaktní formy platby.


5. Doručení

5.1. Dopravce

5.1.1 Doručení může být realizováno prostřednictvím kurýrní služby DPD.

5.1.2 Kurýr může předat objednávku zákazníkovi nebo jiné osobě přítomné na adrese uvedené zákazníkem do 5 pracovních dnů od zadání objednávky.
5.1.3 Zásilka může být doručena do 3 dnů od jejího odeslání.

5.2. Nepřítomnost zákazníka

Zadáním objednávky zákazník – v souladu s těmito obchodními podmínkami – volí místo a termín doručení. Zákazník by proto měl být v uvedený čas na uvedené adrese k dispozici. Pokud zvolil doručení do výdejního boxu (např. Z-Box, Parcel Locker), měl by si zásilku vyzvednout v časovém okně zvoleném při objednávce. V případě nepřítomnosti zákazníka nebo nepřevzetí zásilky platí následující ustanovení.

5.2.1 Doručení realizované prostřednictvím dopravce yerbador.cz:

5.2.1.1 Pokud nebude zákazník přítomen na zadané adrese ve zvoleném časovém okně, pracovník zákaznického servisu yerbador.cz se pokusí kontaktovat zákazníka.

5.2.2 Doručení kurýrní službou

5.2.2.1 V případě nepřítomnosti zákazníka na uvedené adrese zanechá kurýr oznámení o doručení.

5.2.2.2 Kurýr se pokusí o další doručení zásilky. Pokud nebude úspěšný, zásilka bude vrácena zpět prodávajícímu yerbador.cz.

5.2.2.3 Yerbador.cz nenese odpovědnost za ztížené doručení, pokud příčina leží na straně zákazníka.

5.2.2.4 Yerbador.cz se může pokusit o opětovné doručení zásilky poté, co budou odstraněny překážky, které bránily původnímu doručení. V takovém případě ponese zákazník náklady na opakované doručení, pokud důvody selhání doručení ležely na jeho straně.

5.2.2.5 S výjimkou případů, kdy nedojde k řádnému plnění ze strany prodávajícího, odpovídá za jednání kurýra při doručení samotná kurýrní společnost.


5.2.3 Doručení do výdejního boxu / parcel lockeru

5.2.3.1 Pokud si zákazník nevyzvedne zásilku ve zvoleném časovém rozmezí, zákaznický servis yerbador.cz se pokusí zákazníka kontaktovat.

5.2.3.2 Pokud bude možné domluvit nový termín vyzvednutí, yerbador.cz se pokusí umožnit zákazníkovi vyzvednutí zásilky v pozdějším termínu. V takovém případě může být zákazníkovi účtován poplatek za opětovné doručení.


6. Reklamace a vrácení zboží

6.1 Prodávající je povinen dodat zákazníkovi objednané zboží bez vad.

6.2 V případě, že doručená zásilka neodpovídá objednávce, měl by zákazník kontaktovat zákaznický servis telefonicky na čísle +420 22 600 73 84 nebo e-mailem na [email protected] a odmítnout převzetí neobjednaného zboží.

6.3 Pokud dojde k poškození zboží během přepravy nebo k doručení výrobku s výrobní vadou, je zákazník povinen kontaktovat zákaznický servis yerbador.cz a zaslat zboží zpět na adresu prodávajícího uvedenou v bodě 1 podmínek. Zákazník může požadovat vrácení částky za zboží a úhradu doložených a přiměřených nákladů na doručení. Alternativně může zákaznický servis nabídnout vyřízení reklamace na základě zaslaných fotografií výrobku, včetně štítků. Pokud s tím zákazník souhlasí, reklamace bude vyřízena bez nutnosti vracení zboží, pokud se po kontrole fotografií neukáže potřeba detailnější analýzy.

6.4 V případě, že zboží není ve shodě se smlouvou, má zákazník právo požadovat výměnu zboží, snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy. Reklamaci je třeba nahlásit telefonicky na čísle +420 22 600 73 84 nebo e-mailem na [email protected].

6.5 Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od jejího obdržení zákaznickým servisem yerbador.cz. Výsledek reklamace bude zaslán písemně na e-mailovou nebo poštovní adresu zákazníka. Pokud nebude ve stanovené lhůtě odpovězeno, bude reklamace považována za uznanou.

6.6 Yerbador.cz vrací zákazníkovi částku za vrácené nebo reklamované zboží do 7 dnů od kladného vyřízení reklamace, a to převodem na bankovní účet uvedený zákazníkem nebo poštovní poukázkou na adresu uvedenou v objednávce.

6.7 Yerbador.cz nepřijímá žádné zásilky zaslané na dobírku.

6.8 Yerbador.cz nenese odpovědnost za zhoršení kvality produktů, pokud k němu došlo po doručení zboží zákazníkovi a z příčin ležících na jeho straně.

6.9 Prodávající informuje zákazníka o možnosti využít mimosoudního řešení sporů, například prostřednictvím návrhu na zahájení mediace nebo řešení sporu u rozhodčího soudu. Možnost využití těchto postupů je bezplatná. Spotřebitel může rovněž podat stížnost prostřednictvím evropské platformy pro online řešení sporů (ODR), která je dostupná zde.

7. Závěrečná ustanovení

7.1. Povinnost uvádět pravdivé údaje

Zákazník využívající služby yerbador.cz nesmí uvádět nepravdivé údaje. Yerbador.cz nenese odpovědnost za neprovedení služby v případě, že k tomu dojde v důsledku poskytnutí nepravdivých informací ze strany zákazníka.

7.2. Doručování e-mailových zpráv

Yerbador.cz nenese odpovědnost za nedoručení e-mailu zaslaného na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem, pokud je to způsobeno blokací nebo odstraněním zpráv softwarem na zařízení zákazníka, zásahy poskytovatele e-mailových služeb nebo jinými technickými problémy.

7.3. Vrácení plateb

V případě odmítnutí realizace objednávky v souladu s těmito podmínkami, nedostupnosti objednaných a zaplacených produktů nebo zrušení předem uhrazené objednávky zákazníkem provede yerbador.cz na základě žádosti zákazníka zaslané na adresu [email protected] vrácení celé zaplacené částky. Pokud zákazník nepožádá o vrácení platby, dává tím souhlas yerbador.cz s tím, že přeplatek vzniklý zrušením nebo částečným nevyřízením objednávky bude započten oproti hodnotě další objednávky.

7.4. Změna obchodních podmínek

7.4.1 Yerbador.cz si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky s účinností do budoucna z následujících důležitých důvodů:

a) zavedení nové funkcionality webu nebo aplikace, jejíž používání není možné na základě dosavadních podmínek,
b) požadavek vyplývající ze změny právních předpisů,
c) změna stávající funkcionality webu nebo aplikace, zejména za účelem zvýšení komfortu a uživatelské přívětivosti,
d) zavedení nových služeb nebo změny ve způsobu nákupu, které nejsou slučitelné s dosavadními podmínkami.

7.4.2 Každý registrovaný zákazník bude o změně obchodních podmínek informován e-mailem nebo písemně.

7.4.3 Změny vstupují v platnost po uplynutí 14 dnů od odeslání informace o změně registrovaným zákazníkům.

7.4.4 Na objednávky podané před účinností nových podmínek se vztahují obchodní podmínky platné v době podání objednávky.

7.4.5 V případě změny obchodních podmínek má každý registrovaný zákazník právo do 14 dnů od oznámení změn zrušit využívání služeb.

7.5. Řešení sporů

Případné spory budou řešeny příslušným obecným soudem podle pravidel platných v zemi zákazníka.


7.6. Průzkum spokojenosti zákazníků

Po doručení zboží si yerbador.cz vyhrazuje právo oslovit zákazníka s žádostí o zpětnou vazbu k provedené transakci formou e-mailového dotazníku zaslaného na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce (vyplnění dotazníku není povinné), nebo formou telefonického kontaktu.


7.7. Zákaz dalšího prodeje

Prodávající nesouhlasí s dalším prodejem zakoupeného zboží koncovým spotřebitelům v rámci podnikatelské činnosti kupujícího.


8. Uchovávání, zabezpečení a zpřístupnění údajů o smlouvě

8.1 Uchovávání, zabezpečení a zpřístupnění údajů o objednávce probíhá prostřednictvím e-mailové komunikace.

8.2 Uchovávání, zabezpečení a zpřístupnění obchodních podmínek probíhá prostřednictvím webové stránky yerbador.cz v příslušné sekci.


Ochrana osobních údajů

Správcem osobních údajů zákazníka, které jsou poskytovány při registraci účtu nebo při zadávání objednávky (např. jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, doručovací adresa), je NATURE SUISSE & CO Sp. z o.o., se sídlem ul. Łucka 20/1102, 00-845 Varšava, DIČ: 5273143646, KRS: 0001140344.


Účely zpracování údajů

Údaje uvedené při registraci účtu jsou zpracovávány za účelem:

  • realizace a vyřízení objednávek (z důvodu plnění smlouvy),

  • provedení kroků před uzavřením smlouvy na žádost zákazníka,

  • statistických účelů (na základě oprávněného zájmu správce).

V případě udělení souhlasu jsou údaje zpracovávány také pro marketingové účely.


Příjemci údajů

Příjemci osobních údajů mohou být subjekty spolupracující se správcem, které poskytují administrativní, marketingové, IT nebo logistické služby související s objednávkami z internetového obchodu.


Přenos do třetích zemí

Správce nemá v úmyslu předávat údaje do třetích zemí ani mezinárodním organizacím.


Doba uchovávání údajů

  • Při vytvoření účtu budou údaje uchovávány po dobu 3 let od poslední aktivity uživatele a uplynutí lhůty pro uplatnění nároků.

  • Při zrušení účtu budou všechny údaje smazány, kromě údajů nezbytných k vyřízení reklamací a právních nároků.

  • Údaje zpracovávané pro marketingové účely budou uchovávány do odvolání souhlasu nebo do vznesení námitky proti jejich použití.


Práva zákazníka

Zákazník má právo:

  • požadovat přístup ke svým údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů,

  • kdykoli odvolat souhlas se zpracováním údajů, aniž by to mělo vliv na zákonnost zpracování před jeho odvoláním,

  • podat stížnost u příslušného dozorového úřadu.


Automatizované zpracování a profilování

Údaje mohou být zpracovávány automatizovaně, včetně profilování, které umožňuje zobrazování personalizovaných nabídek produktů yerbador.cz na webu nebo prostřednictvím marketingových zpráv. To může mít přímý vliv na zákazníka, např. možnost využití konkrétní slevy.


Dobrovolnost a nezbytnost

Poskytnutí údajů je dobrovolné, ale nezbytné pro uzavření a realizaci smlouvy. Po splnění účelu, pro který byly údaje shromážděny, nebudou dále zpracovávány.


Veškeré žádosti nebo dotazy týkající se osobních údajů prosím směřujte na adresu: [email protected]

Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na webové stránce yerbador.cz.