PRO POSOUZENÍ REKLAMACE NEBO ZPRACOVÁNÍ VRÁCENÍ – JSOU UZNÁVÁNA POUZE HLÁŠENÍ PODANÁ PROSTŘEDNICTVÍM VYPLNĚNÉHO FORMULÁŘE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH NEBO PO ZASLÁNÍ FORMULÁŘE REKLAMACE NA E-MAILOVOU ADRESU [email protected]

Reklamační řád

  1. Prodávající je povinen dodat zákazníkovi objednané zboží bez vad. Zákazník má možnost reklamovat zboží, které bylo poškozeno při přepravě, má výrobní vadu nebo je nekompletní.
  2. Případě nesouladu doručené zásilky s podanou objednávkou by měl zákazník o této skutečnosti informovat dodavatele a odmítnout převzetí produktů, které si neobjednal, kontaktováním na e-mailovou adresu: [email protected]
  3. Případě poškození zboží během přepravy nebo dodání výrobku s výrobní vadou je zákazník povinen kontaktovat elektronicky Zákaznický servis Yerbador.cz a následně zaslat obdržené zboží zpět na adresu prodávajícího: Jagiellońska 82d, 03-301 Varšava
  4. Zákazník může požadovat vrácení částky za produkt a proplacení doložených a přiměřených nákladů na dopravu.
  5. Alternativně může Zákaznický servis Yerbador.cz nabídnout zákazníkovi možnost zaslání fotografií produktu, včetně fotografií etiket. Pokud zákazník s tímto způsobem řešení reklamace souhlasí, bude reklamace vyřízena bez nutnosti zasílání zboží zpět, ledaže analýza fotografií odhalí potřebu detailního zkoumání poškození nebo vady zboží.
  6. Případě, že zboží není ve shodě se smlouvou, má kupující právo požadovat výměnu zboží, snížení jeho ceny nebo odstoupení od smlouvy.
  7. Za účelem uplatnění reklamace je třeba kontaktovat Zákaznický servis Yerbador.cz elektronicky – e-mail: [email protected]
  8. Uplatněná reklamace bude vyřízena do 14 dnů od jejího doručení do Zákaznického servisu Yerbador.cz, prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu [email protected]. Písemné oznámení o výsledku bude zasláno na e-mailovou adresu nebo adresu bydliště zákazníka. Nedostavení se odpovědi ve stanovené lhůtě bude považováno za kladné vyřízení reklamace.
  9. Yerbador.cz vrátí zákazníkovi částku za vrácené nebo reklamované zboží do 7 dnů ode dne kladného vyřízení reklamace, a to na bankovní účet uvedený zákazníkem nebo poštovní poukázkou na adresu uvedenou v objednávce.
  10. Yerbador.cz nepřijímá zásilky zasílané na dobírku.
  11. Yerbador.cz nenese odpovědnost za zhoršení kvality produktů, pokud ke zhoršení došlo již po doručení zboží zákazníkovi a z příčin na jeho straně.

Právo na odstoupení od smlouvy – Vrácení zboží

  1. Spotřebitel bere na vědomí, že má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu prostřednictvím zaslání prohlášení prodávajícímu do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
  2. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje na případy zboží dodávaného v zapečetěném obalu, které nelze po otevření z hygienických nebo zdravotních důvodů vrátit, pokud byl obal po doručení otevřen.
  3. Případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit zboží, které podléhá vrácení, v nezměněném stavu – zejména by neměl se zbožím zacházet způsobem přesahujícím nutnost zjištění jeho povahy, vlastností a funkčnosti. V opačném případě ponese odpovědnost za snížení hodnoty vraceného zboží.
  4. Vrácení zboží by mělo být provedeno neprodleně na adresu prodávajícího: Jagiellońska 82d, 03-301 Varšava
  5. nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávající obdrží oznámení o odstoupení od smlouvy. Pro dodržení této lhůty stačí odeslat zboží před jejím uplynutím.
  6. Spotřebitel nese pouze přímé náklady na vrácení zboží, zejména náklady na jeho odeslání prodávajícímu.
  7. Do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy prodávající vrátí spotřebiteli zaplacenou částku, včetně nákladů na doručení zboží, odpovídajících ceně nejlevnější nabízené standardní možnosti dopravy.
  8. Prodávající si vyhrazuje právo zadržet vrácení platby až do okamžiku, kdy spotřebitel vrátí zboží, kterého se odstoupení od smlouvy týká, nebo poskytne doklad o jeho odeslání – podle toho, co nastane dříve.
  9. Právo na odstoupení od smlouvy nijak neomezuje ostatní práva spotřebitele vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za nesoulad zboží se smlouvou.
  10. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zákazníky, kteří smlouvu uzavřeli v rámci své podnikatelské činnosti (jako podnikatelé).
  11. Ustanovení týkající se spotřebitele se obdobně vztahují i na podnikatele jednající jako spotřebitel.